ZekerMeten verzekering Showroom in Bussum ✓ Snelle levering ✓ Kundige klantenservice ✓ Gratis verzonden vanaf €100
Gordijnen.nl » Klantenservice » Product omruilen of retourneren

Product omruilen of retourneren

Ben je niet tevreden of heb je je bedacht? Dat kan gebeuren. Standaard maat producten kun je omruilen of retourneren. Een op maat gemaakt product kan niet omgeruild of geretourneerd worden.

Wij staan voor je klaar om je te helpen.

Veel gestelde vragen

Als een product je niet bevalt of je bedenkt je, kun je een bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de volledige bestelling herroepen. Je stuurt het product gratis terug.

Meld een retour
Dat doe je door een bericht te sturen naar klantenservice@gordijnen.nl. Vermeld in je bericht aan ons:

  • Het ordernummer (vijf cijfers)

  • Om welk product het gaat

  • De reden dat je het product wilt omruilen

Verstuur het product dat je om wilt ruilen
De klantenservice stuurt je een UPS retourlabel die je kunt printen en op het pakket kunt plakken. Je dient het product goed en netjes te verpakken. Het beste kun je de originele verpakking hiervoor gebruiken. Je brengt het pakket hierna naar een UPS punt bij je in de buurt.

Ontvang je aankoopbedrag & kies een nieuw product
Nadat je het product retour gestuurd hebt ontvang je het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij jouw bericht (ontbinding) hebben ontvangen terug op de rekening waarmee je jouw aankoop hebt gedaan. Je kunt een nieuw product aanschaffen.

Kom je er niet uit? Wij adviseren je graag!

Standaardmaten graag in de complete staat zoals ze ook uitgeleverd zijn retour sturen. Zelf ingekorte artikelen of gemonteerde artikelen mogen retour gestuurd worden. Let wel; wij mogen hiervoor een waardevermindering in rekening brengen als er meer met het product is gedaan dan noodzakelijk is om te beoordelen of je het product wilt houden. In dit geval zijn retourkosten tevens voor je eigen rekening.

Wij verzoeken je om voor retouren altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice via klantenservice@gordijnen.nl. Stuur je liever zelf het product retour dan zijn de kosten voor eigen rekening. De retouradressen voor standaard maten zijn afhankelijk van de leverancier, deze is te vinden op de pakbon en de sticker op de doos.

Afzender: Bece
Retourenlager Gordijnen.nl
An der B410
Vulkanhöhe 1
D-54552 Dreis-Brück
Deutschland

Afzender: Facido
Retouradres:
Trendiy Expeditie
Amperestraat 11
8071 PH Nunspeet

Dat is niet de bedoeling! Raamdecoratie met specifiek opgegeven afmetingen kan niet geretourneerd worden omdat deze specifiek en uniek per klant word geproduceerd.

Heb je een product op maat gekocht via een adviseur?
Neem dan contact op met jouw adviseur.

Stuur je ons liever meteen een bericht? Dat kan. Lees verder bij: ’Meld een probleem over een product op maat’.

Heb je een product op maat in de webwinkel gekocht?
Indien er sprake is van transportschade, materiaalschade of een productiefout treedt de garantie in werking. Lees hierover meer op onze garantiepagina. Heb je verkeerd gemeten? Wij kijken voor je of de gratis Zekermeten Verzekering van toepassing is.

Meld een probleem over een product op maat
Dat doe je door een bericht te sturen naar klantenservice@gordijnen.nl. Vermeld in je bericht aan ons:

  • Het ordernummer (vijf cijfers)

  • Om welk product het gaat (type & afmetingen)

  • Een beschrijving van waar je tegenaan loopt

  • Een duidelijke foto van het probleem

Wij kijken met je mee en reageren binnen twee werkdagen om een nette oplossing te vinden. Dit wordt benoemd in de algemene voorwaarden onder artikel 10.9.

Is er iets met je product gebeurd? Soms klimt bijvoorbeeld een kat in een gordijn. Of wil je gewoon iets veranderen aan een op maat gemaakt product? Wij kijken graag met je mee naar een oplossing. In de meeste gevallen kan een op maat gemaakt product in de fabriek of in het atelier vermaakt of gerepareerd worden. Dat is het voordeel van maatwerk!

Meld een wijziging over een product op maat
Dat doe je door een bericht te sturen naar klantenservice@gordijnen.nl. Vermeld in je bericht aan ons:

  • Het ordernummer (vijf cijfers)

  • Om welk product het gaat (type & afmetingen)

  • Een beschrijving van waar je tegenaan loopt

  • Een duidelijke foto van het probleem

Wij kijken met je mee en reageren binnen twee werkdagen om een nette oplossing te
vinden.

Het Europese 'modelformulier herroeping' is als bijlage bij onze algemene voorwaarden gevoegd. Deze heb je per e-mail ontvangen bij je bestelling. Je mag hier gebruik van maken, maar je kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice om aan te geven dat je een bestelling wilt retourneren.

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

- Aan: [ naam ondernemer]

[ geografisch adres ondernemer]

[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroep/herroepen*

- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

- [Naam consumenten(en)]

- [Adres consument(en)]

- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Het onaangepaste Europese modelformulier vind je door op deze link te klikken.